Nortech har levererat lösningar till en lång rad av branscher

Hotell

Med VoiceGo Hotell ger vi medarbetarna på hotell ett verktyg att lyfta servicenivån mot kunder och leverantörer. Vi integrerar bokning, kök, administration, servicepersonal och inte minst hotellrum. Hotellen kan välja på att antingen lyfta in befintliga rumstelefoner i telefonilösningen eller byta till nya. Vi kan stötta er oavsett vad är målsättningar är.
Exempel på kunder är: Mornington hotell, Best Western, Slottsholmen & Grönkllittsgruppen.

Butiker

Liksom hotell kräver butikerna också att anställda balanserar kunder och leverantörer. Med VoiceGo kan butiker, både små och stora, effektivt organisera och hantera sina anställda och bli mer effektiva inom den konkurrensutsatta detaljhandeln.
Exempel på kunder är: Ica, Coop, Hemköp, Brothers & Woody.

LÄS MER

Bil & Däckverkstad

För bilbranschen kan ett missat samtal vara värt enorma summor. Vi har utvecklat en unik funktion för bil-, verkstad- och däckhandlare som gör det möjligt att aldrig missa ett samtal. Växeln kan vara öppen dygnet runt, 365 dagar om året och era kunder blir alltid besvarade på ett professionellt sätt.

Hantverkare och entreprenörer

Hantverkare och entreprenörer är mycket mobila i sin vardag, där ger vår mobilapp ett stort stöd att t.ex. koppla samtal mellan varandra. Flera hantverkare använder också vår externa telefonistfunktion där inringande alltid får prata med en levande person som kan ta samtal och lämna meddelande. Denna tjänst är idag mycket kostnadseffektiv och vi berättar gärna mer hur den har hjälpt andra.

Internationella verksamheter

Har ni verksamhet där ni arbetar på en internationell marknad? Vi har lösningar som stödjer och effektiviserar internationella verksamheter. Vi har många kunder med internationell närvaro men har supportfunktioner i Sverige och Norden. Vi kan erbjuda lokala nummer i över 50 länder och en lösning där medarbetare i olika länder kan hantera inkommande samtal helt efter era önskemål. Låt inte telefonin begränsa era tillväxtambitioner.

Vård

Vårdcentraler står inför en stor digitalisering och är den vertikal som just nu driver digitaliseringen inom telefoni. Vi har länge levererat telefonilösningar med inbyggd tidsbokning för patienter. Till detta levererar vi nu även digitala videomöten mellan läkare och patienter – allt i ett och samma gränssnitt! Vårdcentralerna får en egen mobilapp för att kunna kommunicera både via tal, chat och video med sina patienter. Kontakta oss för en demo!

Konsult, advokat & redovisning

Dessa verksamheter kombinerar både mobila användare med mer kontorsbundna användare och ofta med en telefonistroll som ska kunna få överblick på medarbetarna. Med stöd av VoiceGo:s mobilapp kan användarna hantera tillgängligheten och koppla samtal mobilt. På kontoret nyttjas softphone eller bordstelefoner i kombination med headset för att skapa en effektiv arbetsplats. Telefonistplatsen ger god överblick och möjlighet att administrera köer och ändra hänvisning på medarbetare vid behov.

Vild du veta mer om våra branschlösningar?

Ring på telefon 08-501 690 000, eller skriv till oss.